Masterclass VMware Data Center Virtualization - Core Technical Skills, Train The Trainer

Deze masterclass VMware is voor de ICT-docent die meer wil weten over VMware-virtualisatie en deze kennis wil gaan gebruiken om te delen met studenten.

Masterclass VMware Data Center Virtualization - Core Technical Skills,  Train The Trainer

Naast de theorie is er tijd om de opgedane kennis uit te proberen in een labomgeving.

Onderwerpen die in de training worden behandeld.

• Wat is virtualisatie, een overview
  • Wat is een virtuele machine
  • Werken met de virtuele machine en templates
  • Virtuele netwerken
  • Storage in een VMware-omgeving
  • Monitoren van de virtuele machines
  • Wat is vSphere High Availability
  • Wat is vSphere Distributed Resource Scheduler

Na het volgen van deze masterclass beschik je over basiskennis met betrekking tot virtualisatie, vSphere-concepten, datacentertechnologie en concepten voor troubleshooting. De masterclass is een voorbereiding op het examen Associate VMware Data Center Virtualization.

De masterclass wordt verzorgd door Fast Lane, de trainingspartner van VMWare.

Het minimale aantal deelnemers voor deze training is 8, maximaal 12.

Scholen met een licentie voor leermiddelen ICT kunnen deze training ook als inhousetraining aanvragen. De kosten hiervoor bedragen € 3380,- (exclusief reiskosten).

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

Kosten

De prijs is € 470,- per persoon voor deze tweedaagse masterclass, inclusief voucher, lunch en online lesmateriaal. Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie leermiddelen van Stichting Praktijkleren.

Voor deelnemers zonder een licentie zijn de kosten € 660,- per masterclass.

De lunch is in beide gevallen bij de prijs inbegrepen.

Datum op aanvraag.

Aanvragen