Ondernemer handel - Examineren met de praktijkexamens

Ga je dit jaar beginnen met praktijkexamens voor Ondernemer handel? Meld je dan aan voor deze training! Je maakt uitgebreid kennis met de vier verschillende vormen van praktijkexamens.

Over de training
Op deze dag ga je concreet aan de slag met praktijkexamens.

• Je maakt kennis met onze examenmatrijzen en beoordelingsformulieren.
  • Je kunt een goede keuze maken welke praktijkexamens het beste bij jullie onderwijs- en examenvisie passen.
  • Je leert hoe je onze praktijkexamens goed kunt voorbereiden, afnemen en beoordelen.

De training is voor alle scholen die ervoor gekozen hebben te gaan werken met de examens van Stichting Praktijkleren of nog in het keuzeproces zitten.

Tijdens de training heb je uiteraard gelegenheid om met collega's ervaringen uit te wisselen.

Vorm van de training
Deze training is informatief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten.

Trainer
Deze training wordt verzorgd door Marieke Vervoort. Marieke is als Teamleider en relatiemanager voor Ondernemer handel sinds het begin betrokken bij de ontwikkeling van de examens voor Ondernemer handel. Vanuit haar achtergrond als inkoopster én als docent/bpv coördinator bij het Graafschap College maakt zij eenvoudig de koppeling met de praktijk.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 132,- per deelnemer, inclusief lunch.
Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie van Stichting Praktijkleren voor dit opleidingsgebied. Voor deelnemers zonder licentie geldt een toeslag van 40%.

Tijd

Datum op aanvraag.