Commercie - Examineren met de nieuwe praktijkexamens

Een nieuw kwalificatiedossier betekent nieuwe examens en nieuwe examenplannen. Ben je benieuwd naar de verschillen tussen de vier verschillende vormen van praktijkexamens en de keuzemogelijkheden die deze bieden? Meld je dan aan voor deze training.

Over de training
Op deze dag ga je concreet aan de slag met praktijkexamens.

• Wat zijn de verschillen en overeenkomsten tussen de proeve van bekwaamheid, het examenportfolio, het examenproject en het contextvrije examenproject?
  • Je maakt kennis met onze examenmatrijzen en beoordelingsformulieren.
  • Welke praktijkexamens passen het beste bij jullie onderwijs- en examenvisie?
  • Leer hoe je onze praktijkexamens goed kunt voorbereiden, afnemen en beoordelen.

De training is voor alle scholen die ervoor gekozen hebben te gaan werken met de examens van Stichting Praktijkleren. Tijdens de training heb je uiteraard gelegenheid om met collega's ervaringen uit te wisselen.

Vorm van de training
Deze training is informatief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten.

Trainer
Deze training wordt verzorgd door Marieke Vervoort. Marieke is als teamleider en relatiemanager voor Ondernemer handel sinds het begin betrokken bij de ontwikkeling van de examens voor Ondernemer handel. Vanuit haar achtergrond als inkoper én als docent/bpv-coördinator bij het Graafschap College maakt zij eenvoudig de koppeling met de praktijk.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 132,- per deelnemer per dagdeel, inclusief lunch
Je kunt aan deze training deelnemen als jouw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft.

Tijd

Datum op aanvraag.