Masterclass Microsoft Security Fundamentals (SC-900)

In de masterclass Microsoft Security, Compliance en Identity Fundamentals worden alle producten op hoofdniveau uitgelegd. Waarvoor ze zijn ontwikkeld en hoe in te zetten. Security neemt een prominente plek binnen IT in. Een goed overzicht van de producten is dan ook bijzonder waardevol. In deze masterclass worden security-oplossingen voor zowel Azure als Microsoft 365 uitgelegd.

Deze masterclass is een goed fundament voor mogelijke vervolgtrainingen die dieper ingaan op onderstaande onderwerpen.

Masterclass Microsoft Security Fundamentals (SC-900)

Introductie Microsoft Security

• Definitie van shared responsibility model
  • Definitie van defense in depth en Zero-Trust model
  • Concepten voor toepassen van de verschillende security producten

Microsoft Azure Active Directory

• Azure AD identities
  • Hybride Azure AD
  • Microsoft Entra

Microsoft Security

• Azure DDoS bescherming
  • Verschillende Azure firewall
  • Azure Bastion and just-in-time (JIT) VM access
  • Microsoft Sentinel
  • Microsoft 365 Defender

Microsoft compliance

• Service Trust portal
  • Microsoft’s privacy principes
  • Microsoft Purview
  • Azure Policy en blueprints

Het minimale aantal deelnemers voor deze masterclass is 8, maximaal 12.

Scholen met een licentie voor leermiddelen ICT kunnen deze training ook als inhousetraining aanvragen. De kosten hiervoor bedragen € 2.450,- (exclusief reiskosten).

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

Kosten

De prijs is € 280,- per persoon per masterclass. Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie leermiddelen van Stichting Praktijkleren.

Voor deelnemers zonder een licentie zijn de kosten € 395,- per masterclass.

De lunch is in beide gevallen bij de prijs inbegrepen.

Datum op aanvraag.

Aanvragen