Deploy and manage windows workstations with Intune and Autopilot

Stichting Praktijkleren organiseert een essentiële training voor docenten die met hun studenten aan de slag willen met het uitrollen en beheren van Windows-werkstations met behulp van Intune en Autopilot.

Deploy and manage Windows-workstations with Intune and Autopilot

Onderstaande onderwerpen worden behandeld.

• Het uitrollen van Windows-werkstations met Autopilot
  • Uitrol en beheer van apps met Windows Intune
  • Beheer van systeem- en gebruikersinstellingen met Intune policies

Op deze praktijkgerichte dag gaat het voornamelijk om hands-onervaring. Je werkt op je eigen laptop met een virtualisatieomgeving. Zorg ervoor dat er voldoende ruimte beschikbaar is op je laptop om minimaal twee Windows 11-virtuele machines te draaien met een acceptabele snelheid.

Deze training is specifiek ontwikkeld ter ondersteuning van de nieuwe opdrachten in M365: AutoPilot Deployment Windows 11.

Mis deze kans niet om je expertise op dit gebied uit te breiden en praktische vaardigheden op te doen.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

Kosten

De prijs is € 150,- per persoon per training. Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie voor de leermiddelen van Stichting Praktijkleren.

Voor deelnemers zonder een licentie zijn de kosten € 210,-.

De lunch is in beide gevallen bij de prijs inbegrepen.

09.30 - 16.00

Datum: donderdag 23 mei 2024.
Aanmelden is mogelijk t/m 16-05-2024. Aanmelden