• Systeembeheerder

Hier kunt u software downloaden. Om toegang te krijgen tot deze software maakt u eerst een account aan. Dit doet u door bovenin te klikken op de link 'Inloggen' en daarna 'Heeft u nog geen account? Klik hier'.
    Mocht u al een account hebben, dan dient u in te loggen en via Account Beheer uw account te upgraden naar 'systeembeheerder'.

Licentiegegevens zijn op dit onderdeel van de website te vinden of worden op verzoek aan u verzonden. Deze aanvraag kunt indienen bij de afdeling ICT van Stichting Praktijkleren. Hiervoor is het noodzakelijk dat u de registratie van het systeembeheerderonderdeel van onze website hebt doorlopen.

In de map 'Foliomateriaal' (schriftelijk materiaal) staan de bestanden van de schriftelijke materialen die voor de docenten en leerlingen van belang zijn. Deze bestanden worden voor systeembeheerders gebundeld en in een 'verzamelzip' aangeboden.

Bestanden in de map 'Folio materiaal' hoeven dus niet te worden geïnstalleerd. Alleen de bestanden in de map 'Software' van de betreffende module dienen te worden geïnstalleerd.

Om historische redenen wordt in de tekst van diverse installatiehandleidingen nog het oude e-mailadres en telefoonnummer van de helpdesk vermeld. De service desk van Stichting Praktijkleren kunt u als volgt bereiken.