Exact Online

Ondersteuning voor bedrijfsleiders

Het leren werken met Exact Online wordt op diverse manieren ondersteund.

1. Workshop Exact Online voor docenten (door Exact Online)

Exact biedt docenten een gratis workshop 'Werken met Exact Online’ aan.
De workshop duurt een uur en het volgende komt erin aan bod:

• Het aanmaken van je Exact Online-docentenaccount aan en het goed inrichten ervan;
  • Het toevoegen van je trainees/studenten als gebruikers;
  • Uitleg, tips en tricks over het gebruik en beheer van het Exact Online docentenaccount en de Exact Online-accounts van je trainees/studenten
  • Wat biedt het Exact Support en Training Center je

Verder is er ruimte om vragen te stellen.

Aanmelden:
► Stuur een e-mail naar educatie@exact.com onder vermelding van "Workshop Werken met Exact Online". Voeg je contactgegevens toe en welke datum/tijd je voorkeur heeft.

2. Training EOL in de PE (door Stichting Praktijkleren)

PenNed biedt een training waarin je als bedrijfsleider leert hoe Exact Online te integreren in je PE. De Start to Practice – EOL is een praktische training voor docenten/bedrijfsleiders die:

• de Start to Practice-training al hebben gevolgd.
  • en die de speciale PenNed-versie van Exact Online willen gebruiken voor de boekhouding van hun practice enterprise.
  • en die al ervaring hebben met het reguliere programma Exact Online.

Aanmelden:
► Stuur een mail aan penned@stichtingpraktijkleren.nl.

3. Handleiding met uitleg

In de handleiding in de bijlage (rechts op dit scherm) vind je stap-voor-stap uitleg over hoe je als bedrijfsleider een PE-boekhouding op kan zetten in Exact Online.

Tips

Kijk ook eens bij het volgende blok, Ondersteuning voor trainees. Hierin vind je informatie over een online-kennismakingsmodule voor studenten. Deze kan voor een bedrijfsleider ook heel handig zijn om te volgen.