Masterclasses

Word een master met onze masterclasses, gegeven door experts uit de beroepspraktijk.

Word een master met onze masterclasses,

gegeven door experts uit de beroepspraktijk.

Blijf jezelf uitdagen

Blijf in ontwikkeling met Stichting Praktijkleren

Naast onze producttrainingen en kennisbijeenkomsten organiseren we ook masterclasses. Je bent nooit te oud om te leren en een masterclass kan een mooie aanvulling zijn op jouw kennis binnen de leermiddelen en examens. Onze masterclasses zijn gericht op actuele beroepskennis: de actualiteit binnen de school halen.

Een masterclass wordt dan ook verzorgd door een expert uit de beroepspraktijk. De expert is daarnaast ook vaak betrokken bij de ontwikkeling van onze leermiddelen of exameninstrumenten. Het gaat over nieuwe ontwikkelingen binnen jouw vakgebied of opleiding.

Je bent nooit uitontwikkeld!

De masterclasses gegeven door experts uit de beroepspraktijk. Bekijk hier welke masterclasses jij allemaal kunt volgen. We hebben ze ingedeeld naar het betreffende opleidingsgebied:

Evenementenorganisatie

Business services

Commercie

Retail

ICT

Heb jij ideëen & wensen voor een nieuwe 'Masterclass'?

Heb jij een onderwerp, thema of actualtieit waar jij een Masterclass over zou willen volgen? Laat het ons weten!

Door onze krachten te bundelen kunnen we Masterclasses en content toegankelijk en betaalbaar maken voor iedere roc bij ons aangesloten! Dat is onze missie. Laat hier een bericht achter met jouw ideëen.

Heb je vragen over onze masterclasses? Of wil je een masterclass verzorgen? Wij zijn altijd op zoek naar experts. Aarzel niet en neem dan contact met ons op. wij treden graag in contact met jou.