Aanmelden bijeenkomsten

Om u aan te melden voor een docentendag of andere activiteit, scroll naar beneden en klik op de bijeenkomst van uw keuze.

Titel:

Dag voor Breed opleiden is vol, aanmelden is niet meer mogelijk

Categorie:Activiteiten
Omschrijving:
Details:

Heeft uw school of afdeling ook plannen om studenten meer aan te bieden dan de verplichte leerstof uit het kwalificatiedossier? Vraagt u zich af wat de voors en tegens zijn van breed opleiden met betrekking tot het toekomstige arbeidsperspectief, en wilt u daar wel eens een professional over horen? Bent u op zoek naar een goed leermiddel voor de inrichting van een breed-opleidencurriculum en wilt u daar met anderen over sparren?

Deze vragen komen allemaal aan de orde op de Dag voor breed opleiden op 14 november. Een dag met lezingen, workshops en discussies over het hoe en waarom van breder opleiden. Hoe pakken andere scholen die hun curriculum breed inrichten dat aan, wat zijn hun ervaringen?

Bent u geïnteresseerd? Klik hiervoor onderaan bij Aanmelden op 'klik hier', en meld u aan.

Deze dag is bedoeld voor opleidingsmanagers, teamleiders, docenten en beleidsmedewerkers van de opleidingen Zakelijke dienstverlening en aanverwante dossiers niveau 2 t/m 4.

De uiterste datum waarop u zich kunt aanmelden, is donderdag 8 november. We raden u echter aan snel te reageren; de interesse is groot en het aantal plaatsen is beperkt.

Bekijk het programma.

Datum:Nader te bepalen
Tijd:09.30 uur - 16.30 uur
Locatie:

Ambiance Houtrust
Heideweg 23
3829 BC Hooglanderveen

Routebeschrijving

Verplicht:Kies uw workshop(s):
Workshops:Ronde 1

Ronde 2

1.1
Werkplaats voor breed opleiden niveau 3 en 4
Steek uw handen uit de mouwen en bouw met behulp van een verwantschapsanalyse een curriculum. Door outside the box te handelen, zorgt u dat uw onderwijs er gekleurd op staat. Nieuwsgierig? Kom naar onze werkplaats waar we met u aan de slag gaan voor een grof ontwerp breed opleiden.
1.2
Good practices niveau 3 en 4
Draai mee in de carrousel en hoor hoe verschillende scholen hun brede starttraject hebben aangepakt. Da Vinci college – bedrijfskunde niveau 4 Gilde Retail & Business Academy – OMS-JUR-MCE 3 en 4 ROC Midden Nederland – Business Sales & Finance
1.3
Opdrachtenbank Breed opleiden niveau 2
In deze presentatie wordt u meegenomen in de opdrachtenbank BO2 die we ontwikkelen voor roc’s die een brede opleiding niveau 2 of de opleiding Servicemedewerker aanbieden. De eerste drie arrangementen bestaande uit een workshop, individuele en praktijkopdrachten zijn klaar.
2.1
Werkplaats voor breed opleiden niveau 3 en 4
2.2
Good practices niveau 2
Draai mee in de carrousel en hoor hoe verschillende scholen hun brede traject hebben aangepakt. In deze workshop gaat u in gesprek met vertegenwoordigers van het Deltion College, Alfa-college en ROC van Amsterdam
2.3
Flexibel en krachtig
Onderzoek de opties die bestaande leermiddelen voor breed opleiden niveau 3 en 4 (zoals Omix 21 en PenNed) bieden. Laat u inspireren door verschillende invalshoeken voor onderwijs-ontwikkeling en draag bij aan de vernieuwing van ons productaanbod.
Prijs:€ 50,-
Meer info:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Yvonne Rood, Projectleider Breed opleiden.

Aanmelden:Inschrijven is niet beschikbaar.