Aanmelden bijeenkomsten

Om u aan te melden voor een docentendag of andere activiteit, scroll naar beneden en klik op de bijeenkomst van uw keuze.

Titel:

Bijeenkomst praktijkexaminering MCE - blik op de toekomst!

Categorie:Activiteiten
Omschrijving:
Details:

Werk mee aan dé nieuwe generatie examens: actueel, flexibel, goed uitvoerbaar en valide...
en bezoek de bijeenkomst op 4 december. We gaan samen met verschillende roc’s toekomstbestendige praktijkexamens ontwikkelen die scholen meer mogelijkheden bieden tot flexibiliteit en goed uitvoerbaar zijn, binnen de school én in de praktijk. We zijn op zoek naar mensen die input willen leveren voor wat betreft de wensen en eisen voor deze nieuwe examenvorm. Vanuit deze wensen en eisen ontwikkelen we een exameninstrument dat hierop aansluit.
Tijdens de bijeenkomst evalueren we ook de huidige examenprojecten en bespreken en verifiëren we de binnengekomen verbetersuggesties en feedback. Na afloop van de sessie willen we voor ogen hebben welke aanpassingen gewenst zijn door meerdere scholen. De gepubliceerde examenprojecten worden dan in de loop van het schooljaar gereviseerd. Om deze dag bij te wonen is het handig wanneer u al ervaring hebt met het afnemen en/of organiseren van examenprojecten.
Kortom: een terugblik op de ervaringen uit het verleden en een vooruitblik op de toekomst op één dag!

09.30 - 10.00 uur Inloop
10.00 - 12.30 uur Evaluatie huidige examenprojecten en pvb's
12.30 - 13.15 uur Lunch
13.15 - 15.30 uur Toekomstige praktijkexamens
15.30 - 16.00 uur Evaluatie en afsluiting

Datum:Nader te bepalen
Tijd:09.30 uur - 16.00 uur
Locatie:

CPS
Plotterweg 30
3821 BB Amersfoort

Routebeschrijving

Prijs:
Meer info:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gijs Noordergraaf of Inge Lauret.

Aanmelden:Inschrijven is niet beschikbaar.