Aanmelden bijeenkomsten

Om u aan te melden voor een docentendag of andere activiteit, scroll naar beneden en klik op de bijeenkomst van uw keuze.

Titel:

Regio Netwerkbijeenkomst Midden/ Noord docenten Financiële administratieve beroepen, Office- en managementsupport, Juridisch administratieve beroepen

Categorie:Activiteiten
Omschrijving:
Details:

ALLEEN GA JE SNELLER, SAMEN KOM JE VERDER........

Heeft u wel eens behoefte aan het uitwisselen van ervaringen en kennis met collega's? Op dinsdag 19 maart 2019 organiseert Praktijkleren bij het Deltion College in Zwolle de regionale netwerkbijeenkomst voor docenten Financiële administratieve beroepen, Office- en managementsupport (Secretariële beroepen), Juridisch administratieve beroepen waar collegiale uitwisseling centraal staat.

Om 13.00 uur Inloop en wordt u een lunch aangeboden.

Het programma bestaat uit een korte plenaire opening om 13.30 uur gevolgd door een netwerkbijeenkomst per opleidingsgebied tot uiterlijk 17.00 uur.

Datum:dinsdag 19 maart 2019
Tijd:13.00 uur - 17.00 uur
Locatie:

Deltion College

Mozartlaan 15

8031 AA Zwolle

Prijs:
Meer info:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jacoline Grünbauer, j.grunbauer@stichtingpraktijkleren.nl, opleidingscoördinator Secretariële beroepen.

Aanmelden is mogelijk t/m: maandag 18 maart 2019
Aanmelden: