Aanmelden bijeenkomsten

Om u aan te melden voor een docentendag of andere activiteit, scroll naar beneden en klik op de bijeenkomst van uw keuze.

Titel:

Evaluatie PvB’s VeVa GROP 16 april 2019

Categorie:Activiteiten
Omschrijving:
Details:

Op 16 april vindt de evaluatie plaats van de proeven van bekwaamheid (PvB’s) GROP bij Stichting Praktijkleren. Tijdens deze dag gaan we met de roc’s en Defensie de bevindingen uitgebreid evalueren. We zullen gezamenlijk de beoordelingsformulieren en examenafspraken verbeteren waar nodig en we zullen op basis van de afname van dit jaar een lijst maken met actiepunten voor de afname van volgend jaar.
We vragen alle aanwezigen voorafgaand aan de evaluatie een enquête in te vullen, zodat we een duidelijk beeld hebben van de huidige en gewenste situatie. Gedurende de dag kunnen we ons dan focussen op de manier waarop we tot de gewenste situatie komen.
Het is van belang dat de scholen tijdens deze bijeenkomst de juiste afvaardiging (max. 2 deelnemers per school) sturen, die bij voorkeur met de PvB’s van Praktijkleren werken. Indien het niet mogelijk is deze afvaardiging te sturen kan ook een persoon aanschuiven die de informatie binnen de school verzameld heeft.
Hierbij nodig ik u van harte uit voor deze bijeenkomst. Voor de lunch wordt gezorgd.
Klik hieronder op de button 'aanmelden: klik hier'.
Na uw aanmelding ontvangt u een automatische antwoordbevestiging. Als u deze niet ontvangt neemt u dan even contact met ons op.

Datum:dinsdag 16 april 2019
Tijd:09.30 uur - 15.00 uur
Locatie:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Westervoort B

Prijs:
Meer info:

Voor inhoudelijke vragen over deze dag kunt u contact opnemen met Alex Janssen.

Aanmelden is mogelijk t/m: dinsdag 09 april 2019
Aanmelden: