Leermiddel BPV Praktijkwijzer voor de beroepspraktijkvorming

Bpv-coördinatoren en –docenten: maak nader kennis met de Praktijkwijzer: hét hulpmiddel voor de beroepspraktijkvorming!

Over de training
Tijdens deze training van 2,5 uur leert u hoe u de Praktijkwijzer kunt gebruiken voor specifieke werkplekken en studenten. U krijgt een inkijk in de mogelijkheden die de Praktijkwijzer biedt en gaat weg met een aantal scenario’s, mede gevoed door de interactie met bpv-docenten van andere roc’s. De training geeft antwoord op vragen als: hoe kunt u differentiëren wat betreft het niveau van de werkzaamheden/opdrachten, complexiteit en zelfstandigheid? En hoe informeert u de praktijkopleider?

Over de Praktijkwijzer
De vernieuwde Praktijkwijzer biedt u tal van mogelijkheden om de bpv gestructureerd vorm en inhoud te geven. De website van de Praktijkwijzer is geschreven voor de student en biedt deze voorbereidende activiteiten, zoals bagage voor mijn stage. Bovendien biedt de Praktijkwijzer voor alle werkprocessen praktijkopdrachten en beoordelingsformulieren voor de bpv-docent en praktijkopleider.

Registerleraar

Registerleraar validatie

Bijna al onze trainingen zijn gevalideerd door Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie over de Praktijkwijzer kunt u contact opnemen met Bart van den Akker, b.vandenakker@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

Kosten

€ 160,- per deelnemer per dagdeel, inclusief lunch (u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie heeft)

Tijd

Datum: dinsdag 10 april 2018.
Het is niet meer mogelijk te registreren voor deze datum.