Coolstar 2016

Heeft u interesse in een training Coolstar 2016? Laat het ons dan weten.

Over de training
Binnenkort wordt er een training Coolstar 2016 gepland. Wij willen graag weten wie daarin geïnteresseerd zijn. Zodra de datum gepland is, zullen wij deze aan u laten weten.

Over het leermiddel
De student werkt als commercieel medewerker op de afdeling Sales van Coolstar 2016. Het project is op beginnersniveau. De student hoeft dus nog geen (gevorderde) beroepsvaardigheden of kennis over sales en customer service te bezitten. Enige basiskennis van Word en Excel is een voorwaarde. Tijdens het project verdiept de student zich in het opzetten en uitvoeren van marktonderzoek en verdiept hij zich in een aantal marketing- en communicatiebegrippen en -modellen. Opdracht 4,6 en 11 zijn voor niveau 4 bestemd.

Registerleraar

Registerleraar validatie

Bijna al onze trainingen zijn gevalideerd door Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie kunt u terecht bij Marloes Spoelder, m.spoelder@stichtingpraktijkleren.nl

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum op aanvraag. Aanvragen