Certificering beoordelaars

Deze certificering voor beoordelaars is gebaseerd op de beoordelaarstraining (voorheen examinator/assessor) en wordt uitgevoerd door het Consortium Beroepsonderwijs.

Over deze certificering
Dit dagdeel volg je om gecertificeerd te worden als beoordelaar. Om deel te kunnen nemen aan deze certificering beschik je over het bewijs van deelname van de Beoordelaarstraining. Het bewijs van deelname is actueel (niet ouder dan twee jaar). De certificeringsopdracht is een individuele opdracht, gebaseerd op de examentaak Afnemen en Beoordelen van het Servicepunt examinering mbo.

Na afloop ontvang je een certificaat. Je kunt de geldigheid van het certificaat opwaarderen door periodiek (advies om de drie jaar) deel te nemen aan de training ‘nascholing beoordelaar’.

Aanmelden voor certificering kan bij Consortium Beroepsonderwijs. Via hen ontvang je ook een factuur.

Consortium Beroepsonderwijs
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

zie de aanmeldlink

Tijd

Datum op aanvraag.

Aanvragen is nu niet mogelijk.