Certificeringsdag beoordelaars

Deze Certificeringsdag beoordelaars is gebaseerd op de vernieuwde beoordelaartraining (voorheen examinator/assessor).

Over deze certificeringsdag
Deze dag volgt u om gecertificeerd te worden als beoordelaar. Om deel te kunnen nemen aan deze certificering beschikt u over het bewijs van deelname van de Vernieuwde tweedaagse beoordelaartraining. Indien u de 'oude' examinatortraining heeft gevolgd dan kunt kunt u deelnemen aan een certificeringsdag die een halve dag duurt. Voor meer informatie neemt u contact op met trainingen@stichtingpraktijkleren.nl. Het bewijs van deelname is actueel (niet ouder dan twee jaar).
De certificeringsopdracht is een individuele opdracht gebaseerd op de examentaak Afnemen en Beoordelen van het Servicepunt examinering mbo.

Om deel te kunnen nemen aan deze dag voldoet uw uitwerking van de certificeringsopdracht aan de voorwaarden. U ontvangt een week van tevoren een uitnodiging met daarin het programma en een gerichte opdracht ter voorbereiding. Tijdens de deze dag presenteert u enkele van uw bewijsstukken en verantwoordt u uw handelen. Na de evaluatiedag ontvangt u een certificaat.
De presentatie van de uitgewerkte opdracht, de feedbackfase en de certificering vinden plaats tijdens deze certificeringsdag (evaluatiedag). Dit is een verplicht onderdeel van het certificeringstraject.

-Kritieke situaties en de leermomenten.
-Schriftelijke feedback.
-Bekijken van filmmateriaal van de voorbereiding, uitvoering en rapportage van het examen en de feedback hierop.
-Certificering.
-Evaluatie.

Studiebelasting
Totaal 18 uur:
10 uur eindopdracht en voorbereiding presentatie
8 uur evaluatiedag

Groepsgrootte: minimaal 6 deelnemers, maximaal 10 deelnemers.
De Certificeringsdag beoordelaars gaat door bij voldoende aanmeldingen.

Registerleraar

Registerleraar validatie

Bijna al onze trainingen zijn gevalideerd door Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 280,- inclusief beoordeling ingeleverd werk, lunch en studiematerialen
(de training is uitsluitend voor deelnemers van roc’s die een licentieovereenkomst met Stichting Praktijkleren hebben). Inhouse zijn deze kosten € 1765,-.

Tijd

Datum: vrijdag 11 januari 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 30-11-2017. Aanmelden
Datum: vrijdag 12 april 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 08-03-2018. Aanmelden