Beroepsprojecten Commercie

Leer in deze training welke beroepsprojecten we hebben ontwikkeld en hoe u deze zo goed mogelijk kunt inzetten.

Over de training
In de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:
-welke beroepsprojecten zijn beschikbaar
-welke beroepsprojecten zet je wanneer in en waarom
-samenhang tussen curriculum en projecten
-tips voor het uitvoeren van projecten
-relatie tussen beroepsprojecten en de examenprojecten

We besteden aandacht aan de opzet zowel didactisch als technisch en aan de relatie tussen de opdrachten en de leerdoelen. Verder wordt gekeken hoe u beroeps projecten effectief kunt gebruiken in het curriculum, en waar nodig kunt aanpassen of uitbreiden passend bij uw specifieke situatie. Ook bespreken we een aantal ‘best practices’ van docenten die de afgelopen jaren met succes beroeps projecten hebben ingezet.

Over het leermiddel
Voor het binnenschools (aan)leren en oefenen met de beroepspraktijk bieden wij verschillende soorten leermiddelen aan, zoals projecten. Bij het werken met deze projecten voeren leerlingen concrete opdrachten uit, binnen een door ons beschreven context of in een eigen context.

U kunt gebruikmaken van verschillende typen projecten:
-Beroepsprojecten (beginnersniveau, gevorderd en eindniveau)
-Contextvrije projecten (gevorderd of eindniveau, afhankelijk van de context)
-Opdrachten rond thema's (o.a. over algemene, online en commerciële vaardigheden)

De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Registerleraar

Registerleraar validatie

Bijna al onze trainingen zijn gevalideerd door Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie kunt u terecht bij Marloes Spoelder, m.spoelder@stichtingpraktijkleren.nl

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum op aanvraag. Aanvragen