AmeRijck voor Administratie, Logistiek en Secretarieel

Haal de praktijk in school: leer werken met het praktijkgerichte leermiddel AmeRijck, speciaal geschreven voor het vmbo-profiel Economie en Ondernemen.

Over de training
Tijdens de training gaat u aan de slag met enkele typerende opdrachten van AmeRijck. Zodoende maakt u kennis met de virtuele wereld waarin de leerling werkt als secretarieel medewerker, met het boekhoudprogramma SpikeR en met de manier waarop het logistieke proces administratief wordt ondersteund. Daarnaast bespreken we hoe u als docent het materiaal kunt inzetten naast andere leermiddelen.

Over het leermiddel AmeRijck
In 2017 zijn praktijkgerichte leerprogramma’s ontwikkeld voor de drie profielmodulen Administratie, Secretarieel en Logistiek, onderdelen van het vmbo-profiel Economie en Ondernemen. Die leerprogramma’s staan in de AmeRijck Opdrachtenbank waarbij de leerling als beroepsbeoefenaar in een virtuele organisatie taken uitvoert.
De leerling gaat als medewerker van het vakantiepark AmeRijck aan de slag met Administratie, Secretarieel en Logistiek. Een groot deel van de opdrachten wordt automatisch beoordeeld, waardoor de docent veel tijd kan besteden aan het begeleiden van de individuele leerling. Iedere module wordt afgesloten met een toets.

De opdrachtenbank is gemaakt voor zowel de kader- als de basisberoepsleerling.

Interesse? Meld u aan of vraag om meer informatie.

De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Registerleraar

Registerleraar validatie

Bijna al onze trainingen zijn gevalideerd door Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie over de training of het leermiddel kunt u contact opnemen met Wijnand Kieft, w.kieft@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

Kosten

€ 100 voor scholen met licentie en € 250 (reguliere prijs) voor scholen zonder licentie. Deze prijs is per deelnemer per dag, inclusief lunch.

Tijd

Datum op aanvraag. Aanvragen