Examineren met examenprojecten OAB, basiskerntaken Leef je uit

Mooi! Volledig digitale examenprojecten zijn een feit. We zijn er trots op en laten u graag in deze training de belangrijkste onderdelen ervan zien en ervaren.

Over de training
Organisatie van examenprojecten was voorheen een tijdrovende klus. Met de nieuwste digitale examenprojecten van OAB nemen we u het meeste werk uit handen. Alle informatie is digitaal beschikbaar en er hoeft niks meer geprint en uitgedeeld te worden.

Maak in deze training kennis met deze nieuwe examenprojecten en laat u meenemen in:
- de opbouw van het digitale examenproject
- de organisatie (toegang tot de documenten door de examenkandidaten, rolspelers en beoordelaars)
- het afnemen van het examenproject
- het beoordelen met de nieuwe beoordelingssystematiek

De training is bestemd voor iedereen die bij de organisatie, uitvoering en beoordeling van examenprojecten in de opleiding Administratief medewerker betrokken is.

Over de exameninstrumenten
Voor de examinering van alle kerntaken kunt u per kerntaak of werkproces een keuze maken voor een proeve van bekwaamheid (voor examineren in de beroepspraktijk) en/of een examenproject (voor examineren op school). Stichting Praktijkleren biedt voor de meeste kerntaken zowel proeven als examenprojecten aan.

Groepsgrootte: minimaal 6 en maximaal 16 deelnemers.
De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Registerleraar

Registerleraar validatie

Bijna al onze trainingen zijn gevalideerd door Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie over de simulaties kunt u contact opnemen met Egbert Westra, e.westra@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 300,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum: woensdag 20 maart 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 13-03-2019. Aanmelden