Klantbegeleiding

Leer in één dag werken en examineren met de simulatie Klantbegeleiding.

Over de training
In deze training leert u werken met de eerste simulatie die hoort bij het basisdeel van de opleiding Financiële dienstverlening, namelijk Klantbegeleiding. In de ochtend leert u hoe u kunt werken met deze nieuwe simulatie en het programma KIS; ’s middags ziet u hoe u deze simulatie kunt afsluiten met een examenproject.

Over het leermiddel
De simulatie Klantbegeleiding gaat over het contact met de klanten. De student leert mailtjes beantwoorden, klachten afhandelen en facturen opstellen.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Inhoudelijke vragen over de training of de simulatie kunt u stellen aan de opleidingscoördinator: Wouter Roerdink, w.roerdink@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum op aanvraag. Aanvragen