Secretariële Beroepen (Office- en managementsupport) - Keuzedeel HRM

Maak kennis met diverse leermiddelen die u kunt inzetten waarmee studenten zich vaardigheden eigen kunnen maken en zich kunnen voorbereiden op examinering voor het keuzedeel HRM (SB/OMS). Krijg zicht op welke manier u deze leermiddelen het meest efficiënt kunt inzetten.

Over de training

Tijdens de training maakt u kennis met het arrangement uit de SB opdrachtenbank Keuzedeel HRM en het leermiddel FrisFruit deel 1. We besteden aandacht aan:

- de opbouw van de leermiddelen (zowel didactisch als technisch),

- het virtuele kantoor Gemba wat wordt gebruikt binnen het leermiddel FrisFruit,

- de rol van de docent tijdens de begeleiding en beoordeling tijdens het werken aan de verschillende leermiddelen.

Tevens gaat u zelf aan de slag met een aantal opdrachten om actief te ervaren wat het werken met deze leermiddelen inhoudt.

Over de leermiddelen

FrisFruit is een leermiddel dat is gericht op studenten die het keuzedeel Medewerker human resources management (HRM) volgen. De studenten maken, vanuit de functie van Medewerker HRM, kennis met een breed scala aan voorkomende werkzaamheden op een afdeling HRM. Door middel van het uitvoeren van werkopdrachten en tussentijdse dagelijkse werkzaamheden, krijgen de studenten een zo realistisch mogelijke indruk van de uit te voeren werkzaamheden op een afdeling HRM.

Het arrangement uit de SB opdrachtenbank Keuzedeel HRM biedt een selectie van op zichzelf staande opdrachten die de student voorbereiden op het examen keuzedeel HRM.

Groepsgrootte: minimaal 6 en maximaal 16 deelnemers.

De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie over deze training kunt u contact opnemen met Jacoline Grunbauer, j.grunbauer@stichtingpraktijkleren.nl

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum: donderdag 28 maart 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 21-03-2019. Aanmelden