Breed opleiden niveau 2

Na afloop van de training weet u welke leermiddelen er zijn voor breed niveau 2 en welke mogelijkheden er zijn om ze in te zetten in het onderwijsprogramma.

In deze training behandelen we het nieuwe product Breed opleiden niveau 2. Voor de roc’s die gestart zijn met Servicemedewerker of een andere brede opleiding niveau 2 ontwikkelen we een opdrachtenbank: BO2
De eerste drie arrangementen staan al live en er zijn inmiddels dertig opdrachten beschikbaar. De arrangementen en opdrachten zijn gericht op de volgende thema’s: Administratie, Veiligheid, Klantcontact, Voorraad, post & logistiek, Engels en Facilitair. Arrangementen bestaan uit een workshop, individuele opdrachten en praktijkopdrachten. Binnen de opdrachten wordt gewerkt met diverse contexten, zodat de verschillende opleidingen de opdrachtenbank kunnen gebruiken. Tijdens de training komen de thema’s en de arrangementen die ervoor gemaakt zijn, aan bod.  We bespreken de didactische aanpak en u kunt ervaringen uitwisselen met uw collega’s.

De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Inhoudelijke vragen over de training of de simulatie: Egbert Westra, e.westra@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum: donderdag 17 januari 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 10-01-2019. Aanmelden
Datum: woensdag 15 mei 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 15-05-2019. Aanmelden