Inzet leermiddelen Juridisch binnen het curriculum Juridisch-administratieve beroepen

Maak kennis met de leermiddelen voor de Juridisch-administratieve beroepen, ervaar hoe u ze op de meest efficiënte manier in kunt zetten in uw onderwijs en leer hoe u uw studenten daarbij kunt begeleiden en beoordelen.

Over de training
Tijdens de training maakt u kennis met verschillende leermiddelen:
• FrisFruit – deel 1 en deel 2
• Opdrachtenbank Jurimix, inclusief de verschillende arrangementen binnen deze opdrachtenbank
• Omix
• Rechtsgilde

We besteden aandacht aan de opbouw van de verschillende leermiddelen (zowel didactisch als technisch) en de wijze waarop u ze optimaal kunt inzetten binnen het curriculum. Uiteraard is er ruimte om best practices met elkaar uit te wisselen. Daarnaast besteden we kort aandacht aan de werking van het virtuele kantoor Gemba en krijgt u tips hoe u uw studenten het beste kan begeleiden en beoordelen.

Groepsgrootte: minimaal 6 en maximaal 16 deelnemers.
De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Inhoudelijke vragen over de training of de simulatie kunt u stellen aan Ilse Teerling, opleidingscoördinator Juridisch-administratieve beroepen, i.teerling@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum: donderdag 14 maart 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 07-03-2019. Aanmelden