Gebruikerstraining leermiddel FrisFruit deel 1 en deel 2

Kom meer te weten over het leermiddel FrisFruit en leer op welke manier u dit het meest efficiënt kunt inzetten in uw curriculum.

Over de training
Tijdens de training maakt u kennis met het leermiddel FrisFruit deel 1 en deel 2. We besteden aandacht aan:
• de opbouw van het leermiddel (zowel didactisch als technisch)
• het virtuele kantoor Gemba
• de rol van de docent tijdens de begeleiding en beoordeling

Ook bespreken we hoe u de beide delen van FrisFruit effectief kunt inzetten in het curriculum zodat uw student het meeste leerrendement uit het leermiddel kan halen. Tot slot gaat u zelf aan de slag met een aantal opdrachten om actief te ervaren wat het werken met het leermiddel FrisFruit inhoudt.

Over het leermiddel
FrisFruit bestaat uit twee delen en specifiek is gericht op studenten die het profiel Medewerker human resources management (HRM) volgen. De studenten maken, vanuit de functie van Medewerker HRM, kennis met een breed scala aan voorkomende werkzaamheden op een afdeling HRM. Door middel van het uitvoeren van werkopdrachten en tussentijdse dagelijkse werkzaamheden, krijgen de studenten een zo realistisch mogelijke indruk van de uit te voeren werkzaamheden op een afdeling HRM.

Groepsgrootte: minimaal 6 en maximaal 16 deelnemers.

Registerleraar

Registerleraar validatie

Bijna al onze trainingen zijn gevalideerd door Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie over deze training kunt u contact opnemen met Ilse Teerling, opleidingscoördinator Juridisch-administratieve beroepen, i.teerling@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum: dinsdag 05 februari 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 29-01-2019. Aanmelden