Instructortraining Huawei

Als officieel partner van Huawei verzorgt Stichting Praktijkleren de training Instructor voor docenten die deel willen gaan nemen aan het programma van de Huawei ICT Academy. Wij organiseren deze training voor docenten die geïnteresseerd zijn in het lesmateriaal en die al geaccrediteerd zijn voor Cisco.

Tijdens deze training worden in korte presentaties de verschillen tussen Cisco en Huawei behandeld, waarbij we vooral een praktische insteek voorstaan. Daarna volgen uitgebreide praktijkopdrachten die gebaseerd zijn op de case Netwerken 1 van Stichting Praktijkleren. We gaan ervan uit dat iedere deelnemer ruime kennis heeft van de theorie met betrekking tot CCNA.

Wil je eerst checken of je voldoende kennis hebt? Doe dan de multiplechoicetoets van Huawei. Als je de vragen over de theorie te moeilijk vindt, is het niveau van de training te hoog. In dat geval kun je beginnen met een training met een lagere moeilijkheidsgraad. Deze wordt later georganiseerd.

Nummer Lerarenportfolio: 0600-99309. (Studiebelastingsuren: 7)

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Voor inhoudelijke informatie over deze training kunt u contact opnemen met Hans Blankendaal, h.blankendaal@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 350,- per deelnemer, inclusief lunch

Tijd

Datum: woensdag 29 mei 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 22-05-2019. Aanmelden