Certificering Corning Fiber Associate instructor

Deze training omvat alle praktische oefeningen en labs die verplicht zijn voor de certificering voor Corning Fiber Associate inclusief praktijkopdrachten, tips en trucs en troubleshooting voor de keuzemodule Glasvezel.

Het afsluitende deel van de training bestaat uit een geïntegreerde opdracht waarin alle significante onderdelen van fiber optics-installatie worden afgedekt. Na afronding van de training kan de docent studenten begeleiden voor het CFA-certificaat en is hij door Corning/SixFourteen geautoriseerd om studenten aan te melden voor het verkrijgen van het certificaat Corning Fiber Associate.

Certificering Corning Fiber Associate Instructor

Doelgroep
Corning Fiber Associate Instructors (CFAI), re-training voor CFAI (elke 3 jaar), keuzemodule instructeurs. Voorwaarde om deel te nemen is een bewijs van deelname van de Basistraining Glasvezel.

Onderwerpen

• De training dekt alle verplichte, praktische onderdelen van de CFA -certificering.
  • Uitvoeren van de laboefeningen en begrijpen van de kritische aspecten hiervan, om de studenten te kunnen begeleiden en beoordelen
  • Focus op omgaan met de laboefeningen van de keuzemodule glasvezel, met de nadruk op veiligheid, verbindingen, cleaning, inspectie en meetstrategieën
  • Link-lossberekening en netwerkontwerp.

• CFA en/of keuzemodule Glasvezel laboefeningen
  • Integratieoefening

De certificering gaat door bij minimaal vier deelnemers (maximaal zes deelnemers).

De inhouseprijs voor certificering bedraagt € 3.840,- met maximaal zes deelnemers.

Drenthe College
Van Schaikweg 98
7811 KL Emmen

Contact

Voor inhoudelijke informatie over deze training kun je contact opnemen met Hans Blankendaal, h.blankendaal@stichtingpraktijkleren.nl

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 1.050,- per deelnemer voor twee dagen, inclusief lunch
Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie van Stichting Praktijkleren voor dit opleidingsgebied.
Voor deelnemers zonder licentie geldt een toeslag van 40%.

Trainingsdata

maandag 22 april 2024