Commercie, Retail en Ondernemer handel - Examinering in de beroepspraktijk

Hoe examineer je in de beroepspraktijk met een proeve van bekwaamheid? In deze training leer je er alles over. Schrijf je snel in!

Over de training
De volgende onderwerpen komen aan bod.

• Uitgangspunten bij een proeve van bekwaamheid
  • Werkwijze voor concrete invulling van de proeve op elke werkplek
  • Gebruik van bijgeleverde formulieren
  • Dilemma's bij examinering en tips hoe hiermee om te gaan
  • De beoordelingssystematiek

Voor wie?
Voor alle docenten die examens in de beroepspraktijk door middel van een proeve van bekwaamheid gaan afnemen. De training is voor alle scholen die ervoor gekozen hebben te gaan werken met de examens van Stichting Praktijkleren.

Tijdens de training heb je uiteraard gelegenheid om met collega's ervaringen uit te wisselen.

Vorm van de training
Deze training is informatief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten.

Deze training wordt verzorgd door Marijke Kanters.

Na afloop van de training ontvang je een digitaal bewijs van deelname.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 215,- per deelnemer, inclusief lunch
Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie van Stichting Praktijkleren voor dit opleidingsgebied. Voor deelnemers zonder licentie geldt een toeslag van 40%.

10.00 - 16.00 uur

Datum op aanvraag.