Examineren met een examenportfolio en eindgesprek voor ICT

In een examenportfolio verzamelt de examenkandidaat de bewijzen van zijn kunnen. Een eindgesprek is een individueel vraaggesprek, waarin beoordelaars op gestructureerde wijze de authenticiteit van de bewijzen onderzoeken, en/of onderzoeken of de examendeelnemer het vereiste niveau beheerst en begrijpt wat en waarom hij iets doet.

Voor wie?
Deze training is voor iedereen die een examenportfolio gaat inzetten met een eindgesprek.

Inhoud van de training
De volgende onderwerpen komen aan bod.
•    Voorbereiden met een examenportfolio examenkandidaat
•    Voeren van een eindgesprek
•    Gespreksmethoden en -technieken
•    WACKER-methode
•    Eindbeoordeling

Vorm van de training
Deze training is interactief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten en oefeningen.
Indien mogelijk gebruiken we bij een inhousetraining eigen roc-materiaal.

We bieden deze training op onze locatie in Amersfoort én de training kan als inhousetraining verzorgd worden op jouw roc.

Investering
Tijd: 3 uur
We starten met een gezamenlijke lunch om 12.30 uur.

Het maximale aantal deelnemers bij een training met open inschrijving is twaalf, het minimale aantal is zeven deelnemers.

Prijs inhousetraining
Locatie roc: € 1.200,-
Het maximale aantal deelnemers is twaalf. Bij inhousetrainingen is er geen minimaal aantal deelnemers.

Afsluiting
Na afloop van de training ontvang je een digitaal evaluatieformulier.
De deelnemer ontvangt een bewijs van deelname, mits deze 100% van de training aanwezig is geweest.

Ook interessant voor jou?
Als je betrokken bent bij de examinering van jouw opleiding zijn de volgende trainingen mogelijk ook interessant.
-    Beoordelaarstraining
-    Nascholing beoordelaar
-    Examineren in de beroepspraktijk

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 132,- per persoon inclusief lunch en studiemateriaal

Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie van Stichting Praktijkleren voor dit opleidingsgebied. Voor deelnemers zonder licentie geldt een toeslag van 40%.

Tijd

Datum op aanvraag.