Examineren met examenprojecten Profiel 1

Gaat jouw school dit jaar praktijkexamens van Stichting Praktijkleren afnemen voor de opleiding Assistent Business Services?
Schrijf je dan in voor deze training om goed voorbereid te zijn.

Over de training
Tijdens de training bereiden we je voor op het organiseren, afnemen en beoordelen van de verschillende praktijkexamens.

De volgende onderwerpen komen aan bod.

• Visie en uitgangspunten examineren van Stichting Praktijkleren
  • De uitgangspunten van de vier praktijkexamens:
    • examenportfolio
    • examenproject (zowel de contextvrije als de contextrijke)
    • proeve van bekwaamheid
  • Organiseren en afname van deze praktijkexamens
  • Beoordelingsmethode en bijbehorende formulieren van deze praktijkexamens

Vorm van de training
We starten deze training met een gezamenlijke lunch. De training is interactief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten en oefeningen.
Indien mogelijk gebruiken we bij een inhousetraining eigen roc-materiaal.

Trainer
Deze training wordt verzorgd door Egbert Westra, al jaren ook als relatiemanager betrokken bij deze opleiding en bij de voorloper Ondersteunende administratieve beroepen. Daarnaast is Egbert betrokken bij de Brede niveau 2-opleiding. Egbert heeft eerder in zijn rol als docent bij het Alfa-college veel praktische ervaring opgedaan met het gebruik van deze examens voor de studenten.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 132,- per deelnemer per dagdeel, inclusief lunch
Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie van Stichting Praktijkleren voor dit opleidingsgebied. Voor deelnemers zonder licentie geldt een toeslag van 40%.

12.30 - 16.00 uur

Datum op aanvraag.