Examineren met examenprojecten en contextvrije examenprojecten voor de opleidingen BS

Gaat jouw school dit jaar praktijkexamens op school van Stichting Praktijkleren afnemen voor de opleiding Business Services? Schrijf je dan in voor deze training om goed voorbereid te zijn.

Over de training
Tijdens de training bereiden we je voor op het organiseren, afnemen en beoordelen van examenprojecten en contextvrije examenprojecten.

De volgende onderwerpen komen aan bod.

• Visie en uitgangspunten examineren van Stichting Praktijkleren
  • De uitgangspunten van het examenproject
  • De uitgangspunten van het contextvrije examenproject
  • Organiseren en afname van deze praktijkexamens
  • Beoordelingsmethode en bijbehorende formulieren van deze twee praktijkexamens

Vorm van de training
Deze training is interactief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten en oefeningen.
Indien mogelijk gebruiken we bij een inhousetraining eigen roc-materiaal.

Trainer
Deze training wordt verzorgd door Ingrid ter Horst, al jaren ook als ontwikkelaar van leermiddelen en constructeur van examens bij Stichting Praktijkleren werkzaam. Daarnaast heeft Ingrid als docent en examencoördinator bij het Albeda College veel praktische ervaring met leermiddelen, examens en de doelgroep studenten.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 215,- per deelnemer, inclusief lunch

Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie van Stichting Praktijkleren voor dit opleidingsgebied. Voor deelnemers zonder licentie geldt een toeslag van 40%.

Tijd

10.00 - 16.00 uur