Examineren met de praktijkexamens voor de opleiding Evenementenorganisatie

Is jouw school zich al aan het voorbereiden op het examineren voor de opleidingen Evenementenorgansiatie, maar is er nog geen definitieve keuze gemaakt?

Meld je dan aan voor deze trainingsdag om uitgebreid kennis te maken met de vier praktijkexamens die wij aanbieden als input voor het maken van het examenplan.

Over de training
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod.

• Kwaliteitseisen en een goede examenmix
  • Sleuteldocumenten van praktijkexamens
  • Visie en uitgangspunten examineren van Stichting Praktijkleren
  • Uitleg over de vier praktijkexamens die we aanbieden.
  • Een inkijk in de structuur van de vier praktijkexamens behorend bij kerntaak 1 Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij.
  • Organiseren en afname van de verschillende praktijkexamens
  • Beoordelingsmethode en bijbehorende formulieren

Vorm van de training
Deze training is interactief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten en/of oefeningen.

De training vindt plaats op ons kantoor in Amersfoort en staat open voor alle docenten van scholen met een licentie voor dit opleidingsgebied. De training gaat door bij minimaal zes deelnemers.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

€ 120,- per deelnemer per dagdeel, inclusief lunch

Je kunt aan deze training deelnemen als jouw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft.

12.30 - 16.30

Datum op aanvraag.