Masterclass Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)

Stichting Praktijkleren biedt als Learn for Educators Partner, studenten de mogelijkheid om een flink aantal MS Learn labs gratis te gebruiken.

Mocht je zelf als docent nog niet gecertificeerd zijn, of nog specifieke kennis missen om je studenten goed voor te bereiden op deze examens? Dan hebben we een mooi aanbod voor je. Samen met Adviesgroep Voor Kantoorinnovatie (AVK) organiseert Stichting Praktijkleren twee masterclasses.

Masterclass Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)

Programma Masterclass Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)

Introductie Microsoft 365

• Welke Microsoft 365 applicatie is waarvoor bedoeld?
  • Concepten zoals IAAS, Paas en Saas
  • Public, private en hybride scenario’s
  • Redenen om voor de cloud te kiezen

Microsoft 365 services en concepten

• Productiviteit (persoonlijk en groep)
  • Samenwerken (intern en met externen)
  • Beschikbaar stellen van Windows en Office
  • Windows Virtual Desktop
  • Analytische mogelijkheden
  • Power tools

Microsoft 365 security

• Beheer
  • Beveiliging
  • Governance
  • Bedreigingen
  • Informatie beveiliging

Microsoft 365 kosten en ondersteuning

• Kosten van Microsoft 365 (Opex en Capex)
  • Microsoft licentievormen
  • Microsoft ondersteuning

Het minimale aantal deelnemers voor deze training is 8, maximaal 12.

Scholen met een licentie voor leermiddelen ICT kunnen deze training ook als inhousetraining aanvragen. De kosten hiervoor bedragen € 2.450,- (exclusief reiskosten).

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

Kosten

De prijs is € 280,- per persoon per masterclass. Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie leermiddelen van Stichting Praktijkleren.

Voor deelnemers zonder een licentie zijn de kosten € 395,- per masterclass.

De lunch is in beide gevallen bij de prijs inbegrepen.

Datum op aanvraag.

Aanvragen