Masterclass Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900)

Stichting Praktijkleren biedt als Learn for Educators Partner studenten de mogelijkheid om een flink aantal MS Learn labs gratis te gebruiken.

Mocht je zelf als docent nog niet gecertificeerd zijn, of nog specifieke kennis missen om je studenten goed voor te bereiden op deze examens? Dan hebben we een mooi aanbod voor je. Samen met Adviesgroep Voor Kantoorinnovatie (AVK) organiseert Stichting Praktijkleren twee Masterclasses.

Masterclass Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900)

Programma Masterclass Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900)

Introductie Azure

• Definitie van cloud computing
  • Verantwoordelijkheden bij cloud computing
  • Use cases van cloud computing
  • Concepten zoals IAAS, Paas en Saas

Architectuur Azure

• Azure regio’s
  • Azure datacenters
  • Hiërarchie van componenten
  • Uitleg componenten en functionaliteit
  • Rollen en rechten

Azure governance

• Afreken model
  • Kostencalculator
  • Management tools en sites
  • Azure advisor

Het minimale aantal deelnemers voor deze training is 8, maximaal 12.

Scholen met een licentie voor leermiddelen ICT kunnen deze training ook als inhousetraining aanvragen. De kosten hiervoor bedragen € 2.450,- (exclusief reiskosten).

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Jeany Aerdts, Producteigenaar Diensten, 06-53 76 79 04 of j.aerdts@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

Kosten

De prijs is € 280,- per persoon per masterclass. Dit is een speciale prijs voor deelnemers van scholen die beschikken over een licentie leermiddelen van Stichting Praktijkleren.

Voor deelnemers zonder een licentie zijn de kosten € 395,- per masterclass.

De lunch is in beide gevallen bij de prijs inbegrepen.

Datum op aanvraag.

Aanvragen