Fieldlab ChatGPT en examens

Is ChatGPT een bedreiging voor betrouwbaar examineren of juist een nuttig hulpmiddel? Ben je benieuwd naar hoe Stichting Praktijkleren en je collega's hier over denken? En wil je meer inspiratie, handvatten en praktijkvoorbeelden ontvangen? Dan is het fieldlab ChatGPT en examens dé plek voor jou!

Tijdens deze online sessie ga je in gesprek met andere onderwijsprofessionals en medewerkers van Stichting Praktijkleren om ervaringen uit te wisselen en te brainstormen over de kansen en uitdagingen van ChatGPT in het onderwijs. Ontdek welke stappen je kunt nemen om fraude bij examens te voorkomen.

Mis deze unieke kans niet om jouw kennis over ChatGPT in het onderwijs te vergroten en te delen met andere enthousiaste docenten. Meld je vandaag nog aan voor het fieldlab ChatGPT en examens en laat je inspireren!

Als je zelf voorbeelden aan wilt dragen tijdens de sessie, stuur dan een mail naar trainingen@stichtingpraktijkleren.nl.

Online (Teams)

Contact

Informatie over maatwerk, trainingen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-16 02 35 06 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van trainingen/bijeenkomsten/webinars: trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 085 07 38 400. Dit geldt ook wanneer je een training als een inhousetraining (op jouw roc) of regiotraining (in jouw regio) wilt (laten) volgen.

n.v.t.

Tijd