15 december: training werken met de nieuwe leermiddelen Business Services

Voor de nieuwe opleiding Business Services niveau 3 en niveau 4 hebben we een flexibel en modulair opgebouwd leermiddelenportfolio ontwikkeld. Belangrijke bouwstenen uit het leermiddelenportfolio zijn de taak- en de beroepsmodules. Hiermee wordt het mogelijk om een unieke leerweg of lesprogramma samen te stellen op basis van de eigen onderwijsvisie. Het nieuwe leermiddelenportfolio sluit aan bij alle soorten onderwijsconcepten zowel bij blended, breed, gepersonaliseerd en/of hybride onderwijs. In de training besteden we ook aandacht aan de andere leermiddelen die aangeboden worden voor Business Services

Over de training​​​​​
Je wordt volledige geïnformeerd over de opbouw, het aanbod en de werkwijze van de ontwikkelde taak- en beroepsmodulen. Daarnaast besteden we aandacht aan de bronnenbank en de hybride toolbox. De volgende onderwerpen komen aan bod:

• Toelichting op ons leermiddelenportfolio;
  • Het gebruik van de leermiddelen in samenhang of apart;
  • Hoe zet je de modules in bij verschillende onderwijsconcepten?
  • Het inplannen van het aanbod aan modules;
  • Didactische tips voor de docent;
  • Ondersteuning vanuit de bronnenbank en de voortgangsmonitor.

Voor wie is deze training?
Voor alle docenten die werkzaam zijn in de niveau's 3 en 4 van de opleiding Business Services.

Waar en wanneer vindt de training plaats?
De training vindt al snel plaats, namelijk op donderdag 15 december van 09.00 - 13.00 uur, bij ons op kantoor in Amersfoort, Disketteweg 11. De investering voor de training is

€ 105,- inclusief lunch. Aarzel niet en schrijf je snel in.

Klik hier voor aanmelden.

We zien je graag verschijnen!