Aankondiging nieuwe huisstijl

Hoe fijn is het om zo nu en dan nieuwe kleren te kopen of naar de kapper te gaan. Even een opfrisbeurt. En zo geldt dit ook voor merken en bedrijven. Het is goed om als bedrijf in ontwikkeling te blijven en bij tijd en wijle stil te staan of dat wat je zegt en doet passend is bij wat je voor ogen hebt. Vorig jaar maart kwam de wereld plotsklaps stil te staan. We konden niet meer bij elkaar komen en jullie, de scholen mochten ook niet meer fysiek lesgeven. En nog altijd is de wereld niet zoals voor Covid-19. Wij hebben de corona-tijd gegrepen om niet alleen ons portfolio maar ook onszelf te herzien. En ons merk, huisstijl en website aangepakt.

Een nieuw logo en huisstijl
Onze herkenbare blauw/gele kleuren en ons logo hebben jarenlang gediend als rots in de branding. Daar zal in de komende weken verandering in gaan plaatsvinden. Ons huidige logo krijgt een verfrissende en welverdiende make-over met een passende huisstijl die beter aansluit bij onze diensten. Hieronder hebben we het oude logo en het nieuwe logo geplaatst om je alvast een idee te geven wat er gaat veranderen.

Wat zal er veranderen?
Ons logo heeft een flinke make-over gekregen zoals je ziet in bovenstaande afbeeldingen. Ook wordt de pay-off gewijzigd van “Van, voor en door het onderwijs” naar “Samen sterk onderwijs”. We kiezen voor de nieuwe pay-off zodat het direct duidelijk is waar we voor staan: wij ondersteunen roc’s op gebied van binnen- en buitenschools praktijkleren. Maar er gaat nog meer veranderen in de huisstijl. De komende weken wordt de nieuwe huisstijl geleidelijk ingevoerd: we gaan stapsgewijs onze website en ons marketingmateriaal aanpassen met de nieuwe huisstijl, zodat ons merk overal hetzelfde vertrouwen uitstraalt. En misschien ook goed om te benoemen: onze materialen en tone of voice worden meer van deze tijd en passend bij onze dienstverlening, maar verder verandert er niets voor jullie.

Volg ons daarom op LinkedIn en hou onze website in de gaten! En we horen natuurlijk ook graag jouw reactie. Ben je net zo enthousiast als wij?