Ben jij al bekend met ons Software Development aanbod?

Voor opleidingsgebied Software Development (SD) hebben we een uitgebreid portfolio met modern lesmateriaal en examens, speciaal ontwikkeld voor SD-studenten.

Software Development is nog altijd groeiend binnen de ICT-opleidingen. En naar verwachting zet deze groei nog wel even door. Daarom hebben wij hard gewerkt om ons aanbod binnen SD te actualiseren en uit te breiden.

Het is hierbij ook goed om te weten dat wij niet alleen lesmaterialen en examens van Stichting Praktijkleren aanbieden, maar ook van relevante 3e partijen via ons Academy Support Centre. We zijn op zoek gegaan naar certificeringen en leermiddelen aanvullend op ons portfolio, die relevant zijn voor de hele carrière van een SD-student.

We hebben een mooi rijtje aan SD-leermiddelen en examens klaar staan waar we je graag alles over vertellen. Daarom organiseren wij een online informatiebijeenkomst.

Online informatiebijeenkomst SD-aanbod

Wil je meer weten over ons SD-portfolio? Daarvoor organiseren wij op dinsdag 19 april van 16.00 - 17.00 uur een onlinebijeenkomst! Zien we jou dan ook? Meld je direct aan.

Wij lichten graag ons aanbod toe en kijken samen welke SD-leermiddelen en examens ondersteunend en passend zijn bij jouw curriculum.

Zien we jou ook?

Of neem direct contact met ons op voor een persoonlijk, vrijblijvend gesprek.

Met vriendelijke groet,

Stichting Praktijkleren, Hans Blankendaal