Digitaal Examineren

In het nieuwe schooljaar 2022 - 2023 stappen wij volledig over naar digitaal examineren voor onze kennisexamens. Ook veel van onze vaardigheidsexamens bieden wij vanaf dan alleen nog digitaal aan. Deze examens bieden wij aan met het veilige online toets-servicesysteem Remindo.

Wil je op een laagdrempelige manier kennis maken met het systeem van Remindo? Bekijk dan deze video.

Is jou roc's al overgestapt naar digitaal examineren? Of wil je meer weten? Ga dan naar onze website Digitaal Examineren. Hier kun je veel informatie vinden zoals de voordelen van digitaal examineren, hoe het werkt en wat wij precies aanbieden, lees over de gebruikerservaring van Deltion College en het Graafschap College en vind antwoorden op veel gestelde vragen.

Aan de slag met digitaal examineren?
Wil jij en jouw roc ook aan de slag met digitaal examineren. Wij maken graag met jou een plan van aanpak. Stuur een mail naar digitaalexamineren@stichtingpraktijkleren.nl. Wij helpen je graag!