Doe je mee? Geef online je feedback op leermiddelen en examens kerntaak 3 en 4 van KD Evenementenorganisatie

Ben je docent Evenementenorganisatie en wil jij ook meepraten over de inhoud van de leermiddelen en examens? We horen graag jouw mening.

Voor het nieuwe KD Evenementenorganisatie zijn we volop bezig met ontwikkelen van leermiddelen en examens. Specifiek voor de leermiddelen en examens met de onderwerpen uitvoering en afronding evenementen (B1-K3 en B1-K4), zijn we op zoek naar inhoudsdeskundigen die mee willen denken over de inhoud en opzet van de leermiddelen en examens.

Wat gaan we doen?
Tijdens een online bijeenkomst vragen we je om mee te denken en feedback te geven op de inhoud en opzet van leermiddelen en examens. We gaan het gesprek aan over o.a. relevantie, actualiteit en niveau. Je hoeft niets voor te bereiden, hoewel kennis van het KD wel prettig is.

Wanneer?
De online bijeenkomst staat gepland op donderdag 20 april 15:30 uur – 17:00 uur.

Aanmelden
Heb je interesse en wil je aanwezig zijn? Laat ons dit weten, stuur hiervoor een mail naar Irene Weide, relatiemanager Evenementenorganisatie. Na aanmelding ontvang je van ons een bevestigingsmail met Teamslink.

Liever eerst meer informatie
Wil je eerst meer informatie voordat je je aanmeldt? Dat begrijpen we volledig. Of komt 20 april je niet uit? Stuur dan ook een mail naar Irene Weide. Zij is de contactpersoon hiervoor en staat klaar om je vragen te beantwoorden.

We zien je reactie graag tegemoet!