Een actueel publicatieoverzicht KD Business Services

Vorig schooljaar zijn wij gestart met het ontwikkelen van nieuwe leermiddelen en examens voor het nieuwe KD. Voor het basisdeel zijn alle taak-en beroepsmodules ontwikkeld, zo ook de examens. En we zijn nu al geruime tijd hard aan de slag met het ontwikkelen van de juiste materialen voor de 6 profieldelen.

Actuele planningsoverzichten

Welke modules en examens zijn in ontwikkeling en wanneer worden deze opgeleverd? Dat is een veel gehoorde vraag vanuit de scholen.

Wist je dat wij actuele planningsoverzichten bijhouden die inzicht geven over wanneer nieuwe examens en leermiddelen voor de profieldelen van het nieuwe kwalificatiedossier Business Services worden opgeleverd? Deze zijn te vinden op onze website, achter de login. En we hebben ook een brochure ontwikkeld waarin we overzichtelijk per profiel en op kerntaak tonen welke modules en examens in ontwikkeling zijn met hun verwachte oplevering.

De brochure is ingedeeld per profiel en vervolgens op examenproducten en leermiddelen. In deze brochure tonen we overzichtelijk per profiel en op kerntaak welke modules en examens in ontwikkeling zijn met hun verwachte oplevering. Wel zo handig want nu staat alles staat bijeen.  Deze brochure wordt ook regelmatig geactualiseerd en is op de startpagina Business Services voor en achter de login te vinden.

Download hem snel voor de laatste stand van zaken: de brochure publicatieoverzicht KD Business Services

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn over de inhoud van deze brochure, neem dan contact met ons op. We beantwoorden graag je vragen en horen ook graag jullie feedback.