Examenvouchers voor Microsoft/ Certiport certificeringen komend schooljaar tegen korting beschikbaar

Goed nieuws! Wist je dat scholen tegen flinke kortingen gebruik kunnen maken van de mogelijkheden om studenten te certificeren? Stagebedrijven en werkgevers hechten veel waarde aan studenten die gecertificeerd zijn. Met certificeringen op zak bereiden studenten zich goed voor op een stage en een toekomstige baan.

Dankzij ons partnership met Fitinit is Stichting Praktijkleren voor het onderwijs de preferred supplier voor Microsoft en Certiport certificeringen, waarbij scholen die bij ons zijn aangesloten extra kortingen krijgen.

Naast de Microsoft vouchers krijg je ook de beschikking over Gmetrix-proefexamens, om bij de studenten te achterhalen hoe ver ze zijn op weg naar het niveau van het examen. En we bieden de mogelijkheid om deze examens in onze cloud af te nemen. Geen gedoe meer met licenties of het installeren van computers. Alles staat klaar in de cloud.

Het MOS-certificaat is interessant voor elke student die dagelijks werkt met Microsoft Office en dus gebruikt maakt van Word, Excel, PowerPoint, Outlook en/of Access. Met MOS verdiept de student zich verder in Microsoft Office-producten. Hiermee heeft de student een certificaat op zak dat relevant is voor zijn hele carrière.

Duizenden studenten hebben we de afgelopen jaren al aan een certificaat geholpen. Wil je één of meer van deze certificeringen aanbieden aan je studenten? Bestel dan hier de vouchers. Na aanschaf worden de vouchers rechtstreeks toegekend.

Heb je meer vragen over de licenties en hoe deze werken, raadpleeg hiervoor ook onze de Microsoft/Certiport-productpagina op onze website of neem contact op met onze relatiemanager Hans Blankendaal: h.blankendaal@stichtngpratijkleren.nl.