Examineren met een examenportfolio met eindgesprek voor opleiding Evenementenorganisatie

Nieuw kwalificatiedossier, nieuwe examens; dat kan best spannend zijn! Daarom bieden wij een training aan, waarbij je kennis maakt met het examenportfolio voor specifiek kerntaak 1 Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij. Na deze training weet je hoe je een examenportfolio met eindgesprek organiseert, afneemt en beoordeelt en heb je een beeld bij de inhoud van het examenportfolio van B1-K1. Iets voor jou?

Over de training​​​​​
Tijdens de training bereiden we je voor op het organiseren, afnemen en beoordelen van het examenportfolio met eindgesprek, behorend bij kerntaak 1 Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij.

De onderwerpen die aan bod komen zijn:

• Bepalen van de inhoud van het examenportfolio; welke opdrachten en welke bewijzen
  • VROEG-WACKER-methode
  • voorbereiden met een examenportfolio examenkandidaat
  • beoordelen van het examenportfolio
  • voorbereiden en voeren van een eindgesprek
  • gespreksmethoden en -technieken
  • eindbeoordeling.

Vorm van de training
Deze training is interactief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten en oefeningen.

Voor wie is deze training?
Voor alle docenten die werkzaam zijn in het opleidingsgebied Evenementenorganisatie en die examens gaan afnemen.

Waar en wanneer vindt de training plaats?
De training vindt plaats op donderdag 16 februari 2023 van 09.00 - 13.00 uur,  bij ons op kantoor in Amersfoort, Disketteweg 11. De investering voor de training is € 105,-, inclusief lunch.

Gaat je school dit jaar praktijkexamens van Stichting Praktijkexamens afnemen voor de opleiding Medewerker Evenementenorganisatie?
Schrijf je dan snel in voor deze training.

Ja, ik meld mij aan!

PS: om de link te openen, moet je inloggen op onze website. Meld je daarom eerst aan en klik daarna op bovenstaande link.

Klik hier voor meer informatie.