Filmopname bij evenementenlocatie Gooiland voor taakmodule Veilige Evenementen 2

Hoe regelt een grote, zakelijke, evenementenlocatie de in- en uitstroom van publiek en waar moet je nog meer op letten op het gebied van crowdmanagement bij een bestaande locatie?

Voor de nieuwe taakmodule Veilige Evenementen 2 was Stichting Praktijkleren op bezoek bij Gooiland Hilversum voor de opnames van een video over crowdmanagement. Steven van Anken, trouwe member van de werkveldcommissie én operationeel directeur van Gooiland deelt in de video zijn kennis op het gebied van veiligheid.

“Voor ons is het inmiddels vanzelfsprekend dat je aan veel aspecten moet denken om de veiligheid van je bezoekers, personeel en andere betrokkenen te waarborgen. We dragen dan ook graag bij aan meer kennis en bewustwording over veiligheid bij nieuwe eventprofessionals”, aldus Steven.

Benieuwd naar de kennis die Steven met de studenten deelt? Om in termen van Gooiland en de mediastad Hilversum te spreken: stay tuned. De nieuwe module Veilige Evenementen 2 is vanaf februari te vinden op de site van Stichting Praktijkleren.