Gezocht: Lid werkveldcommissie opleiding Evenementenorganisatie

Ben jij werkzaam in de evenementenbranche? En vind jij dat mbo'ers goede leermiddelen en examens verdienen? Dan zoeken we jou!

Lid werkveldcommissie voor opleiding Evenementenorganisatie

Wat houdt het in?
De werkveldcommissie bestaat uit leden die werken in de evenementenbranche. De werkveldcommissie komt minimaal drie keer per jaar samen. Ook kan er incidenteel (individueel) om advies worden gevraagd.

Tijdens een bijeenkomst bespreken we het aanbod en de inhoud van bepaalde leermiddelen en/of onderdelen van examens. Je geeft feedback over bijvoorbeeld het niveau, actualiteit en relevantie. Ook adviseer je over de veranderingen die spelen in het werkveld.

De bijeenkomsten zijn op vooraf vastgestelde data, telkens op een woensdagochtend van 10.00 - 12.00 uur. De voorkeur gaat uit naar fysieke bijeenkomsten, op ons kantoor in Amersfoort. Een online of hybride bijeenkomst behoort ook tot de mogelijkheden.

Wat verwachten we van jou?

• Je bent op de hoogte van de actuele ontwikkelingen binnen het werkveld van de evenementenbranche.
  • Je beschikt over relevante en aantoonbare werkervaring binnen de evenementenbranche.
  • Je hebt bij voorkeur affiniteit met het mbo, bijvoorbeeld door ervaring met stagebegeleiding.

Wie zijn wij?
Stichting Praktijkleren staat voor 'Samen sterk onderwijs'. Wij ondersteunen scholen met onze expertise in praktijkgericht onderwijs, advies, training en uitdagend les- en examenmateriaal. We zijn een jonge organisatie waar leren onderdeel is van een prettige, ongedwongen werkomgeving. Werknemers worden actief betrokken bij het creatieve en inspirerende proces van de ontwikkeling van examens en leermiddelen.

Ons aanbod
De vergoeding is € 100,- per bijeenkomst, plus reiskostenvergoeding. Eventuele extra uren (incidenteel) zijn in overleg declarabel. Het is een flexibele rol, die goed te combineren is met andere opdrachten en/of werkgevers.

Hoe kun je solliciteren?
Heb je interesse in deze rol? Of wil je meer weten? Neem contact op met Irene Weide, relatiemanager KD Evenementenorganisatie. Je kunt haar ook bellen op telefoonnummer 085-0738400, zij beantwoordt graag je vragen.