Het nieuwe Kwalificatiedossier

Egbert Westra, relatiemanager Niveau 2 Breed:

"Wat hebben we afgelopen jaar samen hard gewerkt! We hebben veel geproduceerd voor zowel de examens als de leermiddelen. Sommige scholen zijn zelfs al gestart met het nieuwe KD en de meeste scholen zijn op dit moment druk bezig om de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar af te ronden. Ik merk ook of het lijkt dat we dit jaar nog meer uitkijken naar onze zomervakantie. En dat is misschien niet eens zo gek. We kijken toch terug op een in meerdere opzichten een bijzonder jaar. Er is hard gewerkt voor het nieuwe dossier en corona heeft zijn sporen nagelaten zowel bij studenten als docenten. Ik hoop dat de corona perikelen nu definitief voorbij zijn.

Terugkomend op het nieuwe kwalificatiedossier: voor het nieuwe schooljaar is het nog afwachten of het sector doorsnijdend dossier voor Niveau 2 wordt ingevoerd en hoe dit eventueel dan wordt vorm gegeven. Uiteraard blijven we de ontwikkelingen volgen en proberen daar zo goed mogelijk op in te spelen.

Voor nu: de zomer wacht, ik heb er zin in. Ik wens je een hele fijne vakantie en hoop je volgend schooljaar weer te ontmoeten. Tot dan!"