Wil jij alles leren over Ethical Hacking? Schrijf je in voor onze masterclass!

Tijdens de masterclass Ethical Hacking leer je de basis van Ethical Hacking op een manier die gemakkelijk te vertalen is naar een eigen lesplan.

De masterclass Ethical hacking omvat vier cursusdagen:

• Dag 1: maandag 27 september 2021
  • Dag 2: maandag 4 oktober 2021
  • Dag 3: maandag 11 oktober 2021
  • Dag 4: maandag 1 november 2021

Elke cursusdag vormt een afgesloten geheel en bouwt voort op de kennis die is opgedaan tijdens de voorgaande bijeenkomst. Na iedere cursusdag krijg je huiswerk mee dat we de volgende bijeenkomst bespreken. Je bent ongeveer 6 uur per bijeenkomst bezig met je huiswerk.

Wat kan je van de masterclass verwachten?

In de masterclass behandelen we een zodanige hoeveelheid stof dat je ethical hacking gedurende twee schoolperiodes kunt doceren. Met het uitdelen en bespreken van lesbrieven besteden we aandacht aan de wijze waarop je dat kunt aanpakken.

We besteden veel tijd aan het leren van technieken die gebruikt worden bij penetratietests, ook wel pentests genoemd. Omdat dit dezelfde technieken zijn die hackers gebruiken om in te breken in systemen, hebben we ook aandacht voor de ethische en juridische aspecten van deze activiteit. Verder bespreken we de rol van een ethical hacking-docent binnen de opleiding.

Bekijk het complete programma en schrijf je in.