Wees er snel bij!

De ontwikkelingen op het gebied van blockchains gaan razendsnel. In China zien wij Blockchain vaak gebruikt worden voor identity management en control. In Amerika wordt Blockchain breed ingezet voor Finance producten. In Europa, en met name Nederland, gaat het voornamelijk om trusted relationships. Je ziet dat Blockchain dan gebruikt wordt in de financiële sector en de logistieke sector. Kortom we kunnen niet meer om Blockchain heen.

Ben jij goed voorbereid op de komst van Blockchain?

Vanuit Stichting Praktijkleren is nu het examen voor het keuzedeel Oriëntatie Blockchain beschikbaar.

Door het volgen van deze masterclass, ben je zelf goed voorbereid om de studenten te begeleiden naar het examen en weet je alles over dit keuzedeel. Deze masterclass wordt door niemand minder gegeven dan Jolanda ter Maten - expert bij de Europese Commissie voor 'Blockchain Observatory & Forum.

De masterclass Oriëntatie Blockchain
Tijdens deze masterclass neemt Jolanda je mee in de wereld van Blockchain. Ze praat je bij over deze​​ uitzonderlijke technologie en we bespreken onder andere hoe Blockchain kan worden gebruikt in de praktijk. Het programma bestaat uit twee fysieke dagen en één online dag. Voor meer informatie download onze flyer.

Data van de trainingen
​​​​​Sessie 1 & 2: Op 8 juni van 09.30 tot 16.00 uur in Amersfoort.
Sessie 3: Op 22 juni van 09.00 tot 12.00 uur of van 12.00 -16.00 uur online (Bij aanmelden kun je je keuze bekend maken).
Sessie 4 & 5: Op 6 juli van 09.30 tot 16.00 uur in Amersfoort.

Investering
De kosten zijn €950,- per deelnemer inclusief lunch op dag 1 en 3. ​
Na afloop ontvang je een bewijs van deelname.

Wil jij ook de wereld van blockchain ontdekken? Er zijn nog maar een paar plekken.
Aarzel niet en schrijf je direct in via de link