Nieuw! Taakmodule Corporate informatie 1

Met plezier introduceren we onze nieuwe module Corporate informatie 1

Deze taakmodule laat studenten kennismaken met de verschillende vormen van informatie die gedeeld worden binnen en buiten een organisatie. Met deze module doet de student alle benodigde kennis op die de basis vormt om meer toepassingsgerichte vaardigheden op dit vlak aan te kunnen leren.

In deze module wordt er o.a. aandacht besteed aan de onderwerpen identiteit, imago en reputatie van organisaties en de verschillende stakeholders en doelgroepen die hierbij betrokken zijn. Naast deze onderwerpen, leert de student ook werken met een contentkalender, wat een belangrijke vaardigheid is in de huidige digitale wereld.

De module bestaat uit acht opdrachten, duurt drie klokuur en is ontwikkeld voor studenten van profieldeel 3, niveau 4. De module is ook goed inzetbaar binnen de andere profielen van Business Services. Wij zijn ervan overtuigd dat deze module een waardevolle aanvulling is op je curriculum!