Online bijeenkomst: Het Summa College over het kennisexamen Evenementen

Je wil graag je reader voor Evenementenorganisatie updaten. Of een keer uitzoeken welke theorieboeken beschikbaar zijn. Maar je wordt continu ingehaald door de waan van de (les)dag en daardoor lukt het niet om tijd te maken. Ook wil je eigenlijk weten hoe collega-scholen dit aanpakken. Herken je dit? Dan is deze online bijeenkomst iets voor jou!

Online bijeenkomst thema: de theorie van Evenementen
Deze online bijeenkomst vindt plaats op donderdag 8 december van 15.30 tot 16.15 uur. Het thema is: de theorie van Evenementen. We laten graag diverse scholen aan het woord en we zijn heel blij dat het Summa College af wil trappen.

Waar gaan we het over hebben?
Je collega-docenten van het Summa College gaan dit schooljaar nog het nieuwe kennisexamen afnemen als pilot. Zij hebben de theorie van Evenementen al helemaal vormgegeven in het curriculum. Belangrijke informatie die hierbij komt kijken is:

• Welke methode gebruiken zij?
  • Hoeveel uur besteden zij aan theorielessen?
  • Hoe bereiden zij studenten voor op het examen?

Dit en meer delen ze graag tijdens de bijeenkomst. Ook horen we graag van jou hoe je evenemententheorie hebt vormgegeven in de opleiding. Schuif je ook online aan om hun verhaal aan te horen en informatie te delen?

Wil je hierbij zijn?
De online bijeenkomst vindt al snel plaats, namelijk donderdag 8 december van 15.30 tot 16.15 uur. De bijeenkomst vindt plaats via Teams. Wil je hierbij zijn? Meld je aan en ontvang de link naar de bijeenkomst in je mailbox.

> Ga naar het aanmeldformulier

Online bijeenkomsten
Tijdens deze bijeenkomsten behandelen we steeds een thema die bij veel roc's in het land spelen. Ook staat het delen van informatie en ervaring vanuit een roc centraal. Vanuit Praktijkleren faciliteren we deze sessies heel erg graag, zodat we samen met de roc's het onderwijs nog beter kunnen inrichten. Heb jij een belangrijk onderwerp waar je graag meer over wil vertellen aan je collega-docenten? Neem contact met mij op, dan praten we er verder over.

Irene Weide, relatiemanager
Team Evenementenorganisatie