Planning- en publicatieoverzicht Ondernemer handel examens

Na de zomer is het zover; dan starten veel studenten aan hun nieuwe opleiding Ondernemer handel. Achter de schermen wordt al hard gewerkt om alles klaar te maken. Om je mee te nemen in onze ontwikkelingen op het gebied van examinering, hebben we op deze pagina een planning- en publicatieoverzicht geplaatst. Hier kun je precies zien wat we allemaal voor examens ontwikkelen en wanneer ze gepubliceerd worden. Dit overzicht werken we regelmatig bij.

Alvast even kijken

Al onze examens gaan door een uitvoerig proces van kwaliteitsborging en vaststelling. Er gaat best wat tijd overheen totdat een examen door dit proces heen is. De sleuteldocumenten (beoordelingsformulieren, examenmatrijzen en examen- en dekkingsoverzichten) kun je vinden op de pagina Exameninformatie, onder het eerder genoemde planning- en publicatieoverzicht. Om je toch alvast een kijkje te kunnen geven, publiceren we regelmatig concepten. Deze zijn nog niét vastgesteld en hebben nog wat stappen in ons proces te doorlopen – maar ze geven al wel een goede indruk van hoe de examens er uiteindelijk uit komen te zien. Als we concept examens plaatsen, dan zullen we dat op onze actueel pagina vermelden.

Contact

Kun je het niet vinden? Of ben je op zoek naar een examen of beoordelingsformulier, maar staat deze nog niet op de site? Neem dan contact op met Marieke Vervoort, Teamleider Ondernemer handel (m.vervoort@stichtingpraktijkleren.nl). Samen komen we verder!