Meld je aan voor één van onze regiomiddagen

Let’s meet!

In november en december dit jaar organiseren wij 5 regiodagen speciaal voor docenten Business Services (zakelijke dienstverlening), Commercie, Retail en Niveau 2. En wij hopen jou daar ook te zien.

Wat kun je verwachten?
Tijdens deze middag word je volledig op de hoogte gebracht over onze portfolio ontwikkelingen en hoe je je curriculum hiervoor kunt inrichten. We starten met een lunch en sluiten af met een informele borrel.

• 12:30 – 13:15 uur: Inloop met lunch
  • 13:15 – 14:15 uur: Diverse korte presentaties
  • 14:30 – 16:15 uur: Interactieve workshops per opleidingsgebied
  • 16:15 – 17:00 uur: Afsluiting en borrel

De regiodagen worden gehouden op één van de deelnemende roc’s in de regio. Zie het aanmeldformulier.

Op de agenda
De volgende onderwerpen staan centraal:

• KD Business services: de nieuwe Stichting Praktijkleren leerproducten en examens
  • Retail: Stichting Praktijkleren gaat examens maken en heeft hiervoor leermiddelen;
  • Workshop naar keuze: per opleidingsgebied over leermiddelen en examens;
  • Project FEnEX;
  • Onze samenwerking met Fronteer (New Business Essential).

Ben jij toe aan inspiratie en kijk je er naar uit om weer vakgenoten te ontmoeten? Meld je nu aan voor één van onze 5 regiodagen!